Saturday, August 6, 2011

bersyukur

masa aku otw balik kedah(di pandu oleh my abah iaitu encik AWANG KEPALI)I  LOVE U  'mama jgn jeles ye'........ tibe2 aku terfikir apa yang ada pada diri aku sekarang semua sudah lengkap....!(1)aku ada family yang masih take care pada aku walaupun mama saya garang tapi die la mama dunia akhirat saya,aku dapat pendidikan yang cukup,walaupun anak mama ngan abah nie kurang pandai dr adik & abg tapi mama ngan abah still bagi support kat adik(nama panggilan saya a.k.a walaupun dah ada adik still maintain ok) utk further study..dengan result yang teruk nie mama ngan abah hadapi je ape org ckp pada anak mama ngan abah yg sorang nie....abah selalu pesan' biar abah penat cari duit utk anak2 abah belajar n mama pesan belajar la selagi mampu sbb itu utk kesenangan kami juga yg akan dtg' itu la bait2 keramat yang aku selalu ingat.....sekarang adik dh paham mama & abah.(.2) saya patut rasa bertuah kerana ape yang saya nak semua dapat walaupun lambat....keperluan utk masa kini contohnya seperti di bwh walaupun x canggih mane tetapi mereka sudah sediakan utk sy....SAYA BERSYUKUR!



HP SAYA C3


TAPI LAPTOP SY X DE LA SEBIJIK MCM NIE

 KAMERA NIE SAYA PUNYA YG WARNA PUTIH TU


                                          

so bila sy duduk sorang2 mcm nie rasa apa lagi sy nak sbnrnya semua dah ada dan hanya perlu bersyukur dan belajar bersungguh2 menjadi anak baik utk ibubapa,menjadi makhluk allah yang solehah , menerima seadanya dan wajib sentiasa bersyukur dgn apa yg telah di kurniakan oleh yang MAHA ESA,,,,,,alhamdulillah yang ALLAH kerana masih lagi memberi saya nyawa utk bernafas didunia milik mu ini......YA ALLAH  YANG MAHA BESAR BERIKAN KETENANGAN DALAM HIDUPKU YA ALLAH JADI KAN LA AKU MAKHLUK YANG TIDAK LUPE DAN LALAI DLM MENJALANKAN PERINTAH MU...AMIN......

 P/S..di dunia ini jadi la manusia sentiasa bersyukur kepada YANG MAHA ESA...

No comments:

Post a Comment